درباره ما:

کافه پی اس دی با توجه به نیاز فضای مجازی کشور به محصولات گرافیکی، فعالیت خود را از آذرماه 1394 آغاز نموده است. این مجموعه با مدیریت محمد عندلیب، تلاش دارد با ارائه نسل جدیدی از طرح های گرافیکی، نیازهای همکاران در زمینه چاپ و تبلیغات را مرتفع نماید.

قوانین سایت:

1- کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به ” کافه پی اس دی دات کام” و حاصل دسترنج این مجموعه با مدیریت محمد عندلیب می باشد، لذا هرگونه کپی برداری، هدیه و فروش طرح ها مجاز نبوده و شامل پیگرد می باشد.

2- مسئولیت حفاظت از فایل های خریداری شده از CafePsd.com به عهده مشتری می باشد . درصورت حذف فایل ها از روی سیستم شخصی کاربر، به هر دلیلی (مانند سوختن هارد و … )، هیچگونه مسئولیتی متوجه این سایت نمی باشد.

3- کافه پی اس دی، هیچ گونه مسئولیتی در قبال غلط املایی، نوشتاری و محتوایی در طرح ها ندارد بنابراین قبل از چاپ، طرح نهایی را بررسی نمائید. (بازبینی نهایی و اطمینان از درست بودن نوشته ها و طرح ها، به عهده کاربران محترم است )

قوانین سایت: کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به کافه PSD می باشد، لذا هرگونه کپی برداری و فروش طرح ها مجاز نبوده و شامل پیگرد می باشد. COPYRIGHT © 2015-2018 Cafepsd.com